BAKI-TBİLİSİ-QARS DƏMİR YOLUNUN MODERNLƏŞDİRİLMƏSİ
2007-ci il 27 noyabrda əsası qoyulan və 2017-ci il oktyabrın 30-da açılışı həyata keçirilən Bakı-Tbilisi-Qars (BTQ) dəmir yolu layihəsi təxminən 850 kilometr uzunluğundadır. Bu marşrutun 500 kilometrdən çoxu Azərbaycanın ərazisindən keçir. Avropa və Asiya arasında ən qısa və ən etibarlı bağlantı kimi tanınan BTQ dəmir yolu strateji “Şərq-Qərb” nəqliyyat dəhlizi çərçivəsində Azərbaycanın logistika infrastrukturunu gücləndirib.
Avrasiya nəqliyyat şəbəkəsinin əsas elementi kimi BTQ xətti regional sabitliyin və təhlükəsizliyin möhkəmləndirilməsində mühüm rol oynamaqla yanaşı yükdaşıma qabiliyyətini əhəmiyyətli dərəcədə artırmışdır. Gürcüstan seqmentində 2024-cü ildə tamamlanan modernləşdirmə işlərindən sonra dəmir yolunun illik yükgötürmə qabiliyyəti 1 milyon tondan 5 milyon tona qədər genişləndirilməsi onun istismar səmərəliliyinin əhəmiyyətli dərəcədə artırmış və layihənin uğurunu nümayiş etdirmişdir.
Gürcüstanda Genişmiqyaslı Modernləşdirmə
Dəmir yolunun Gürcüstan ərazisində həyata keçirilən modernizasiyası beş əsas mərhələni əhatə etmişdir: Marabda-Tetriskaro, Tetriskaro-Tsalka, Tsalka-Axalkalaki, Axalkalaki-Kartsaxi və Axalkalaki kompleksi. 110 hektar ərazini əhatə edən Axalkalaki kompleksi çərçivəsində bir viaduk, dörd körpü, iki drenaj borusu, iki yol keçidi və iki yeraltı piyada keçidi kimi kritik infrastruktur yenidən qurulmuşdur.
Əlavə təkmilləşdirmələrə qar qoruma divarları, 17,9 kilometr uzunluğunda yeni kontakt şəbəkəsi, gücləndirilmiş dartı yarımstansiyası gücü, 48 kilometr uzunluğunda stansiya yolları və 3,9 kilometr uzunluğunda avtomobil yolları daxildir. Layihədə uzunmüddətli səmərəliliyi və etibarlılığı təmin etmək üçün qabaqcıl texnologiyalar və müasir Avropa istehsalı avadanlıqlar istifadə edilmişdir.
Yenilənmiş BTQ Xətti Üzrə İlk Yük Qatarı
Yenilənmiş Bakı-Tbilisi-Qars xətti üzrə ilk yük qatarı 2024-cü il 20 may tarixində Abşeron Logistika Mərkəzindən yola düşmüşdür. Qatar 20 konteyner yükü Bakıdan Qarsa çatdırmışdır. Bu açılış səfəri xətt üzrə yükdaşımaların bərpasını qeyd edərək BTQ xəttinin regional yükdaşımalarda yenidən aktiv rol oynadığını nümayiş etdirmişdir.
Modernləşdirilmiş BTQ Dəmir Yolu: Orta Dəhlizin Əsas Komponenti
Modernləşdirilmiş Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu hazırda Orta Dəhlizin əsas komponenti olaraq Çin, Mərkəzi Asiya və Avropa arasında yükdaşımaların qərb və şərq istiqamətində səmərəli həyata keçirilməsini təmin edir. Onun artırılmış yükdaşıma qabiliyyəti Azərbaycanın regionun logistika şəbəkəsində mühüm mərkəz kimi rolunu daha da gücləndirir.