Bakı Limanı: inkişafı genişləndirmək və sürətləndirmək üçün çalışan Avrasiya ticarət mərkəzi
Azərbaycandakı Bakı Limanı Xəzər dənizinin ən qədim və strateji limanıdır. Şərq və qərb arasında ticarət marşrutu üzərində qurulmuş bu, nəqliyyat və logistika üçün qlobal bir təyinatdır və əlaqə onun uğurunun açarıdır.
Taleh Ziyadov Bakı Limanının baş direktorudur və deyir ki, qlobal pozuntular və müharibələr təchizat zəncirinin vacibliyini önə çəkib. O, Euronews-a bildirib ki, liman Mərkəzi Avrasiyanın ortasında yerləşdiyi üçün bütün istiqamətlərdə əsas birləşdiricidir. “İndi Bakı Limanı həqiqətən də 21-ci əsrin beşulduzlu mərkəzi kimi qayıdır ki, o, təkcə qitələri birləşdirməyəcək, həm də regionun iqtisadi inkişafına birbaşa töhfə verəcək”.
Limanın maraqlı tərəflərinin uyğunlaşmaq, böyümək və qlobal artan ticarət tələblərinə cavab vermək üçün aydın ambisiyaları var. Keçən il onun ümumi emal həcmi 7,3 milyon tondan çox olub, bu da 2020-ci ildən 51% artım deməkdir. həqiqətən yüklərin artmasına və çoxlu beynəlxalq müştərilərin Bakı Limanına olan etimadına.
Ələtdə - Azərbaycanın paytaxtı Bakıdan 70 km aralıda yerləşən onun 13 yanalma körpüsü, o cümlədən “roll-on, roll-off” (ro-ro) körpüsü, bərə terminalı və ümumi yük terminalı. istehlak malları, avtomobillər və mallar üçün gübrə terminalı da hazırlanır ki, bura 60 min ton müxtəlif gübrələri saxlaya bilən anbarlar daxil olacaq.
Limanın inkişafı üçün inkişaf edən texnologiyalar, rəqəmsallaşma və avtomatlaşdırma əsas gündəmdədir. Bakı Limanının baş direktoru Eugene Seah deyir: “Rəqəmsallaşma qaçılmazdır, (bu, baş verən inkişafın bir hissəsidir). Ona görə də biz buna ciddi yanaşırıq və bu inteqrasiyanın qonşularımızla birlikdə baş tutmasını bölüşüb əmin olacağıq”.
Liman həmçinin ekoloji və ekosistemə təsirini azaltmaq üçün ekoloji davamlılıq siyasəti və təcrübələri qəbul edir. Buraya tullantı sularını texniki suya çevirən tullantı su zavodunun tətbiqi daxildir. Çirkab suların təmizlənməsi sistemi fırlanan bioloji kontaktor (RBC) texnologiyasından istifadə edən beş moduldan ibarətdir və hər biri gündə 500 m3 kanalizasiya suyunu təmizləmək qabiliyyətinə malikdir və 2500-ə qədər işçinin ehtiyaclarını səmərəli şəkildə ödəyir.
Bundan əlavə, liman keçən il BMT-nin Qlobal Sazişinə qoşulub və o, həmçinin 2035-ci ilə qədər karbon qazı emissiyasını sıfıra endirməyi hədəfləyir. Seah izah edib ki, Bakı Limanı “bölgədəki digər limanlara nümunə göstərmək istəyir. - karbon emissiyalarını azaltmaq üçün yaşıl siyasətlərin, yaşıl prosedurların və əməliyyat proseslərinin müdafiəçisi adlandırılır.
"Bu yaxınlarda gəmilərin bütün karbon emissiyalarının təxminən 60% -ni buraxdığına dair şübhələrimizi təsdiqləyən bir karbon ayaq izini tamamladıq və sonra (bunu) yük maşınları və bizdə olan avadanlıqlarla izlədik" dedi. "Bu, bizə emissiyaları təxminən 15-20 il ərzində sıfıra endirmək üçün aydın strateji plan üçün əsas verdi."
Yaxınlıqdakı Ələt Ekoparkı Liman Bakının yaşıl təşəbbüslərinin davamıdır və onun liman əməliyyatlarından kənara çıxır və enerjiyə qənaət edən qurğularla təchiz edilir. Bundan əlavə, limanda gələcəyin texnologiya istehsalçılarını öyrətmək məqsədi daşıyan yerli məktəblilər üçün robototexnika və kodlaşdırma proqramı fəaliyyətə başlayıb.
Limanın vizyonu təkcə ticarətə deyil, həm də ətraf mühitin və canlı təbiətin qorunmasına əsaslanır. Liman hövzəsində 40-dan çox quş növü yaşayır, o cümlədən hər il Afrikadan limana köç edən 200 flaminqo. Bundan əlavə, liman 60 mindən çox ağac və bitki əkərək yaşıl zonalarını genişləndirir, 2025-ci ilə qədər Ələt ərazisində daha 100 min ağac əkilməsi planlaşdırılır.
Seah dedi: "Biz əslində yerli universitetimiz Ada Universiteti ilə bəzi proqramlarda bəzi birgə layihələrə baxmaq üçün başqa şeyləri araşdırdıq". "Ola bilsin ki, damcı suvarma ilə bu cür yaşıllıqları inkişaf etdirək, bəzi bufer zonaları yaradaq və bu bölgədə vəhşi təbiəti təbliğ edək."
Gələcək genişləndirmə planlarının formalaşması ilə Bakı Limanı ticarət və logistika sahəsində qlobal lider rolunu möhkəmləndirməyə çalışır. Baş direktor Ziyadov deyir: “Növbəti beş il son dərəcə müsbət olacaq, çünki biz beynəlxalq biznesin tədricən bu təchizat zəncirinə maraq göstərdiyi bir vaxta gəlib çatmışıq. Onlar genişlənmək istəyirlər.”